Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Μουτσούνα

 


Με μια βεβαίωση θα βγω μα που να πάω... 

με παγωμένο sms ειρωνικό

ούτε έναν άνθρωπο γνωστό δεν συναντάω

κι είναι το βήμα τους στα αυτιά μου βιαστικό 


Αυτός ο δρόμος που περνώ είναι φυσούνα

αυτό το μέρος έγινε τρομακτικό 

δεν έχω πρόσωπο γνωστό έχω μουτσούνα

έτσι κι αλλιώς είμαι ένα τίποτα, μηδενικό


Της Αριάδνης πάλι άπλωσα τον μίτο

να τον μαζέψω ήρθε η ώρα, βιαστικά

Είναι ένα στοίχημα π' όλο το χάνω, ΖΗΤΩ

και στις ειδήσεις νέα σοκαριστικά


Αυτός ο δρόμος που περνώ είναι φυσούνα

αυτό το μέρος έγινε τρομακτικό 

δεν έχω πρόσωπο γνωστό έχω μουτσούνα

έτσι κι αλλιώς είμαι ένα τίποτα, μηδενικό

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...