Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

Σπασ' τη κεραία


Είπανε πάλι

πως θα χαλάσει ο καιρός μην κάνεις βήμα

Μη βγεις στο κύμα

Είπανε πάλι

Ότι φαινόμενα θα δούμε πιο ακραία

Σπασ' τη κεραία

Εγώ αυτό το σκηνικό εδώ το κόβω

Σπασ' τη κεραία

Έχω τον κόσμο μου να ζω, δεν έχω φόβο


Σπασ' τη κεραία, Σπασ' τη κεραία, Σπασ' τη κεραία, Σπάσ' τη

Τα ίδια πάλι θα σου πουν κι αυτό το Μάρτη


Είπανε πάλι

Ότι ο θάνατος γυρίζει πόρτα - πόρτα

Εκεί τα φώτα 

Είπανε πάλι

Ότι γινήκανε τα πράγματα μοιραία

Σπασ' τη κεραία

Εγώ αυτό το σκηνικό εδώ το κόβω

Σπασ' τη κεραία

Έχω τον κόσμο μου να ζω, δεν έχω φόβο

 Σπασ' τη κεραία, Σπασ' τη κεραία, Σπασ' τη κεραία, Σπάσ' τη

Τα ίδια πάλι θα σου πουν κι αυτό το Μάρτη

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...