Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Θεός φυλάξει


Εισιτήριο με τρένο
να 'ρθεις που σε περιμένω
είπες έβγαλες
Κι έχω μιαν ανησυχία
για την αμαξοστοιχία
και τις άθλιες γραμμές

Μην μπεις ποτέ!
...Θεός φυλάξει
θα 'ρθω εγώ με το αμάξι
Θα ρθω εγώ με το αμάξι
μην μπεις ποτέ
Θεός φυλάξει

Δες, βουΐζουνε τα ράδια...
δεν υπάρχει διπλοβάρδια
Είναι διάτρητοι οι θεσμοί
Τα επίπεδα ασφαλείας
έχουν δόσεις δυσκολίας
"Τρέχουν" οι διαγωνισμοί

Μην μπεις ποτέ!
...Θεός φυλάξει
θα 'ρθω εγώ με το αμάξι
Θα ρθω εγώ με το αμάξι
μην μπεις ποτέ
Θεός φυλάξει

Μηχανοδηγοί, κλειδούχοι
δίμηνοι συμβασιούχοι
και πολλοί κομματικοί
Τη δουλειά τους δε νογάνε
για γυναίκες συζητάνε
κι άχρηστοι πολιτικοί

Μην μπεις ποτέ!
...Θεός φυλάξει
θα 'ρθω εγώ με το αμάξι
Θα ρθω εγώ με το αμάξι
μην μπεις ποτέ
Θεός φυλάξει

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...