Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Έχω πάει μ’ εκατό

Πω, πω, πω
Πω, πω, πω έχω πάει μ’ 100!
Πω, πω, πω
Πω, πω, πω πια να πρωτοθυμηθώ

Πρώτη γκόμενα, Βανέσσα(1)
που της είχα δείξει μπέσα
όμως μέσα απ' την παρέα
έφυγε με τον Αντρέα….
Κι έτσι γνώρισα την Κούλα(2)
που την βόλευα στη ζούλα
κι είπα πια, δε βάζω ράσο
και την έπεσα στη Βάσω(3)
και τη στρίμωξα μια μέρα
δεν πα να φορούσε βέρα
και μετά την Ανδρομάχη(4)
που ‘ξερα πως μ’ άλλον τα ‘χει
Μου ‘παν τη ζωή σου ζήστη
και καβάτζωσα την Κρίστυ(5)
που μου γνώρισε την Κέλλυ(6)
κι έφαγα και τη Νεφέλη(7)

Κι ύστερα πήγα στη Στέλλα(8)
που' ταν μεγαλοκοπέλα
κι είχε αδερφή τη Λέτα(9)
που την είχα για ξεπέτα
και μετά στην Ευρυδίκη(10)
από τη Θεσσαλονίκη
και γνωρίζω την Εβίτα(11)
και τι έχω πάθει κοίτα
κι είν’ τα πράγματα οξεία
τώρα με την Ευδοξία(12)
που παλιά την είχα «φάει»
κι έχει φέρει τη Δανάη(13)
που ‘χει κολλητή τη Χρύσα(14)
με τα μάτια μαύρα, …πίσσα!
και ξαδέρφη τη Νατάσα(15)
που μου την εκάναν …πάσα!


Πήγα για να δω τη Τσέλσι
στο Old Trafford με τη Μπέσυ(16)
Και την Κυριακή στον Ο.Φ.Η.
με την κρητικιά τη Φώφη(17)
και εχθές Καραϊσκάκη
ήμουν με το Φραντζεσκάκι(18)
που την είχα αφήσει μόνη
γιατί με την Αντιγόνη(19)
έβγαινα για ένα μήνα
πότε με την Ασημίνα(20)
κι ήταν το μωρό μου χάλια
που με είδε με τη Βάλια(21)
και κατάφερα τη Βίκυ(22)
να μου φέρει την Αλίκη(23)
και αργότερα τη Βέρα(24)
και τις τρεις την ίδια μέρα

Μα την έκανα γαργάρα
κι έφυγα με τη Βαρβάρα(25)
που ‘φερε τη Βικτωρία(26)
και εκείνη τη Μαρία(27)
γιατί κάτι βρίσκω πάντα
και πηγαίνω στην Αμάντα(28)
στέλνω SMS στη Βάγια (29)
και φατσούλες στη Σοράγια(30)
Μ’ είδαν με την Ευτυχία(31)
κι είχα τέρμα τα ηχεία
διαπασών τον Παντελίδη
κι είχα γίνει …κουνουπίδι…
Κι όταν πέρασε η ώρα
τηλεφώνησα στην Ντόρα(32)
κι ήρθε με την Ολυμπία(33)
απ’ τη Νομική συμβία…


Λεν πως είμαι ότι λάχει
και μου έκατσε κι η Μάχη(34)
που ξεκίνησε να πίνει
και ξανάνιωσε πιπίνι
Όμως κόλλησα στη Μάρα(35)
που ‘ναι όντως, ή ..κορμάρα..
και μαζί με τη Ματίνα(36)
κάνουν θραύση στην Αθήνα
Όμως δεν τα κάνουν …όλα..
και προτίμησα τη Λόλα(37)
που ‘ναι κι η κοιλιά της φέτα
κι έχει ίνδαλμα τη Ζέττα
Κι όμως πήρα στο κατόπι
μία μέρα την Καλλιόπη(38)
κι από υστεροβουλία
τα ‘ριξα στην Ιουλία(39)

Κι ένοιωσα μετά…αηδία
με την τσούλα τη Λυδία(40)
που τα έβγαλε στη φόρα
να την μπει στην Ισιδώρα(41)
Και την περασμένη Τρίτη
ήμουν με την Ιππολύτη(42)
και μου τρέχανε τα σάλια
όταν πέρασε η Θάλεια(43)
Και το μόνο που μ’ αγχώνει
είναι πως, με την Υβόννη(44)
να βρεθώ και με την Ξένια(45)
σ’ ένα τρίο, κι έχω έννοια ..
που μου το ‘μαθε η Τάνια(46)
που ‘χει πάει και στην Πάνια…
και με προκαλεί με δόλο
το τατού που ‘χει στον κώλο!


Κι ύστερα με την Αννίτα(47)
είχα φάει τέτοια ήττα
και με γλίτωσε η Σάρρα(48)
που ‘ναι γκόμενα λυσσάρα
όμως είχα και τη Σόφη(49)
για τα SOS και γιατροσόφι
που ‘χει δυο μεγάλα στήθια
και της ζήτησα βοήθεια…
Τη Σουζάννα(50) απ' τη Δανία
τη Λιλή(51) απ' την Αλβανία
τη Μπερρήν(52) από την Πόλη
απ' το Μπαγκλαντές τη Ντόλη(53)
και τη Μολδαβή τη Ρόξυ(54)!
όλες τις έχω στριμώξει…
αααα!....
..... και τη Σέρβα τη Σοφία(55)!
όχι πια ξενοφοβία!!!

Και θυμήθηκα τη Σέβη(56)
άγρια να με ιππεύει
όπως ακριβώς κι η Σόνια(57)
που την είχα δύο χρόνια
που με είδε με τη Σύλια(58)
να την κάνω μουτς …στα χείλια
που ‘ταν χρόνια στο κουρμπέτι
και μου γνώρισε την Μπέτυ(59)
και μετά την Κατερίνα(60)
κι ύστερα με τη Μαρίνα(61)
μέχρι που μου κάναν μάγια
κι ερωτεύτηκα τη Νάγια(62)
άσχημη και πιτσιρίκα
κάτι σαν τον ….Καρανίκα
"Σύμβουλος" μα και.... καμάκι…
που ‘θελε τη ….Μενεγάκη!


Και θυμήθηκα κι εκείνα
τα τρελά με τη Ρεγγίνα(63)
που μου είχε πέσει γάντι
κι έβγαινα και με τη Σάντυ(64)
και πως τα γνωρίζει όλα
η Μισέλ(65) η κουτσομπόλα
που γεννήθηκε στο Ρίο
κι είναι πρώτο …πρακτορείο…
που με είδε με την Τούλα(66)
και της ήρθε αναγούλα!
κι ήξερε τα περασμένα
για τη Μάρθα(67) και τη Νένα(68)
μα και για την Αλεξάνδρα(69)
που δεν είχαν πάει μ’ άντρα
κι έφεραν και την Κορίνα(70)
που όλες, μια φορά το …μήνα!

Όμως τούτο είναι ψέμα
πως με τύλιξε η Έμα(71)
κι ήμουν στο βρακί της μέσα
ώσπου γνώρισα την Τέσσα (72)
και μετά την Υπατία(73)
τι έχω κάνει; αμαρτία;
“I love you” κι “Andiamo”
και να με ζητάν σε γάμο
Όμως ήμουνα μουσίτσα
κι «έπαιζα» και με τη Λίτσα(74)
που μια μέρα μ’ είχε στήσει
κι έφυγα με μία Σίσυ(75)
που ‘παιρνε ωραία πόζα
στο φακό όπως η Ρόζα(76)
που ‘τανε όμως ψυχούλα
...«ξηγημένη» σαν τη Σούλα(77)


Ώσπου γνώρισα τη Σούζυ(78)
που μου ζήταγε τζακούζι!
…Πάνω - κάτω στον Αστέρα
είδα και την ….Περιστέρα
που ερχόταν με μια φίλη
με σαρκώδη, που ‘χε χείλη
Ποθητή(79) τη λέγαν ….άρα:
ήτανε …καραβλαχάρα!!
Μούσι άφησα και γένια
γιατί άρεσαν στη Φένια(80)
τότε που ‘μουν με τη Τζένη(81)
και μου είπε… «τι συμβαίνει»;
Κι έφυγα για Σαλαμίνα
που 'χα γκόμενα τη Μίνα(82)
κι ήθελε να με σπιτώσει
το ηθικό να μου …σηκώσει!

Πάντα ήμουν σ’ αφασία
ξέχασα και την Τασία(83)!
που ‘τανε καλό κορίτσι
κι είχε αδερφή τη Μίτση(84)
Κι απ’ τις διακοπές στην Πάρο
είχα σχέση με μια Μάρω(85)
που είχε τέτοια περηφάνεια
ώσπου μ’ είδε με τη Μάνια(86)
και μου είπε τέρμα, φτάνει
ένα βράδυ στο λιμάνι…
Με το πρώτο το καράβι
έφυγα με την Εκάβη(87)
κι όταν βγήκα στον Περαία
βρε καλώς την, τη παρέα…
η… Μαριάνα(88) και η Λώρα(89)
η Μυρσίνη(90) και η Δώρα(91)……


Και για να περνάει ή ώρα
είχα την Ελεονόρα(92),
Τη Χαρά(93), τη Ναταλία(94)
τη Ζωή(95) την Αμαλία(96)
και το τούμπανο την Έλλη(97)
όλες ζάχαρη και μέλι
και καμία σημασία
πια για την Αναστασία(98)
που ‘λεγε ότι με θέλει
και μου έστειλε τη Νέλλη(99)
κι έπεσε στην Ευγενία(100)
που ‘χα για φιλοξενία
κι έκανε καλό κρεβάτι
άντε εγώ να κλείσω μάτι
…Δε θα βρω καμιά για σπίτι
απ’ τον Έβρο, ως την Κρήτη!!!!!!!


Ευχαριστώ το μπλογκ Ονοματολόγιο για την υπέροχη βάση δεδομένων
http://onomatologio.blogspot.gr/

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...