Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Χαμένη ευκαιρία

Είμαι "πεσμένη" μπαταρία
και σε ζητώ σαν φορτιστή
Θύμα σε μία σκευωρία
σε ψάχνω σαν το δικαστή

Θέλω την αύρα μου ν' αλλάξω
να κάνω σκέψεις θετικές
κάποια γκριμάτσα να πετάξω
στου χρόνου τις αποκριές

Είμαι χαμένη ευκαιρία
να με ποντάρεις σου ζητώ
μες στις πολλές, μία Μαρία
που 'χει τον "λήγοντα" οχτώ..

Λιώμα ξανά στην μπυραρία
τον εαυτό μου τον μισώ
γύρω φωνές και φασαρία
που είναι τ' άλλο μου μισό

Στο παρελθόν, θέλω να σβήσω
λέξεις, παράγραφους, σειρές
χίλια μνημόνια να σκίσω
και υποσχέσεις νοσηρές

Είμαι χαμένη ευκαιρία
να με ποντάρεις σου ζητώ
μες στις πολλές, μία Μαρία
που 'χει τον "λήγοντα" οχτώ..

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...