Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Βάσει λογικής

Εσύ έχεις μόνιμο δεσμό
και είσαι ευτυχισμένη
μα όμως όταν σου μιλώ
ρωτάς τι μου συμβαίνει
έχω μια αναστάτωση που προς τα έξω βγαίνει
αλλάζει λες το χρώμα μου….
η «γλώσσα» απ’ το σώμα μου…
ρωτάς τι μου συμβαίνει

Βάσει λογικής
δεν συμβαίνει τίποτα...
βάσει λογικής
δεν καρδιοχτυπάω
βάσει λογικής
αυτά για μένα είναι ανείπωτα
βάσει λογικής
τα προσπερνάω
Βάσει λογικής
τα βράδια δε σε σκέφτομαι
βάσει λογικής
κάθε στιγμή, δεν σε αναζητάω
βάσει λογικής
όλα εγώ τ' αντιπαρέρχομαι
βάσει λογικής
δε σ' αγαπάω

Όταν περνάς από κοντά
γεμίζεις απορίες
που λέω πράγματα κουτά
και ασυναρτησίες
σενάρια ευφάνταστα μονάχα για ταινίες
πλοκή  μέσα στα στήθη μου…
να ζω το παραμύθι μου….
ρωτάς τι μου συμβαίνει

Βάσει λογικής
δεν συμβαίνει τίποτα...
βάσει λογικής
δεν καρδιοχτυπάω
βάσει λογικής
αυτά για μένα είναι ανείπωτα
βάσει λογικής
τα προσπερνάω
Βάσει λογικής
τα βράδια δε σε σκέφτομαι
βάσει λογικής
κάθε στιγμή, δεν σε αναζητάω
βάσει λογικής
όλα εγώ τ' αντιπαρέρχομαι
βάσει λογικής
δε σ' αγαπάω

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...