Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

4 Νησιώτικα

1.

Έλα στο νησί

Έφυγες για την Αθήνα
κι είμαι μοναχή
Λείπεις τώρα ένα μήνα
τέρμα η αντοχή

Είν' ο πόνος μου μεγάλος
δεν υπάρχει τρόπος άλλος
ένα στο νησί!
Πες πως σου ζητώ μια χάρη
τη ζωή μου παλικάρι
πήρες τη μισή!

Έφυγες κι άφησες πίσω
μια φτωχή καρδιά
Μόνη δεν μπορώ ζήσω
έπαθα ζημιά!

2.
Έλα ν' αγαπηθούμε

Πάμε στο μέρος το γνωστό
πάμε στη Σαντορίνη
το καλοκαίρι είναι ζεστό
πάμε....και ότι  γίνει

Στα καταγάλανα νερά
οι δυό μας σαν βρεθούμε...
στο κύμα πάρε με αγκαλιά
να θυμηθούμε τα παλιά
κι έλα ν' αγαπηθούμε

Πάμε στη Μήλο και στη Τζιά
στην Ίο και στην Πάρο
Αχ η ζωή μια ρουφηξιά
μαζί σου τη γουστάρω

Πάμε στης Νάξου το στενό
πάμε στα Κουφονήσια
βασιλοπούλα να γεννώ
από τα παραμύθια


3.
Παρακαλώ σε θάλασσα

Αχ..
Όλο κοιτώ τη θάλασσα
σαν είσαι μακριά μου
Φουρτούνες μες στα πέλαγα
και μες στα όνειρά μου...

Παρακαλώ τη θάλασσα
πότε θα γαληνέψει
και τον καραβοκύρη μου
για να 'ρθει  με κλέψει

Αχ..
Όλο θωρώ τα μάτια σου
μα η θάλασσα τα κρύβει...
Βάζεις για εδώ την πλώρη σου
μα 'κείνη σου τη στρίβει

4.
Νησιώτισσα

Νησιώτισσα μεγάλωσες
και μου 'βαλες μπελάδες
Μου 'πανε πως ξεσάλωσες
απάνω στις κυκλάδες..

Νησιώτισσα-νησιώτισσα
όλο τον κόσμο ρώτησα
που θα σε βρω νησιώτισσα....
-Και μου 'πανε στην Πάρο
έρχομαι να σε πάρω
-Και μου 'πανε στη Νάξο
έρχομαι να σ' αρπάξω

Για σένα ανασαίνανε
βαρκούλες στο Αιγαίο
κι άλλα πολλά για σένανε
Νησιώτισσα θα λέω....

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...