Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Το στερνό μου το τσιγάρο

Το στερνό μου το τσιγάρο // Ντίνος Αλεξανδρής // Official New audio release 2017
Ntinos Alexandris TV 167
Δημοσιεύτηκε στις 24 Φεβ 2017Μουσική  Χ.Κουρούς
Στίχοι   Ν.Θεοδωρόπουλος


Πως ήρθανε τα πράματα και γίναν όλα στάχτη
ψάξε μα δεν θα βρεις μια σπίθα για να ανάψει
ξανά τ' αστέρι της ζωής και πάλι να χαράξει

Άπ' τις στάχτες τώρα τι να πάρω
το στερνό μου το τσιγάρο
τ' άναψα και περιμένω που θα φεύγεις να σε δω
Άπ' τις στάχτες τώρα τι να πάρω
το στερνό μου το τσιγάρο
λίγο έμεινε αναμμένο κι έγινε στάχτη κι αυτό

Χωρίζουνε οι δρόμοι μας και πάμε μ άλλο βήμα
ο έρωτας πονά ειν' το μεγάλο θύμα
τον ρίξαμε μες τη φωτιά και κάηκε τι κρίμα

Άπ' τις στάχτες τώρα τι να πάρω
το στερνό μου το τσιγάρο
τ' άναψα και περιμένω που θα φεύγεις να σε δω
Άπ' τις στάχτες τώρα τι να πάρω
το στερνό μου το τσιγάρο
λίγο έμεινε αναμμένο κι έγινε στάχτη κι αυτό

Κατηγορία
Μουσική
Άδεια
Τυπική άδεια YouTube
https://youtu.be/tAe8zqfqc5Y

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...