Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Ο ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ



Όταν βγαίνω απ' το σπίτι
πάνω μου σα σώμα ξένο
έχω ενσωματωμένο
έναν μαλακομαγνήτη
Ο τρελός απ' τη γωνία
ξεφυτρώνει
με ρωτάει μ' αγωνία
"αν νυχτώνει"
Είναι ακόμα μεσημέρι
κι όμως έβλεπε ένα αστέρι
α... τον Τρελό
βρε να το 'βλεπα κι εγώ

Είμαι θύμα! Είμαι θύτης
Φταίει ο ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ

Μες στ' αμάξι περιμένω
να ανάψει το φανάρι
πίσω μου κάποιος κορνάρει
και αρχίζω να "τα παίρνω"
Τον κοιτώ απ' τον καθρέφτη
με ...μουτζώνει
μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη
δε γλιτώνει
Είναι κόκκινο του λέω
...άντε με το σκαραβέο
....(για πλάκα)
και με φώναξε ....μαλάκα

Είμαι θύμα! Είμαι θύτης
Φταίει ο ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ

Στην πλατεία στο παγκάκι
στάθηκα για λίγη ώρα
Κι ήρθε κι έκατσε με φόρα
δίπλα ένα ζευγαράκι...

Άρχισαν το μπαλαμούτι
τι αηδία...
και της χάιδευε το μπούτι
μα το Δία!
Πάτε, λέω και στους δύο
σε κανα ξενοδοχείο
....και ψυθίρισε στ' αφτί της
-φταίει ο ....μαλακομαγνήτης

Όλοι θύματα και θύτες
Φταίνε οι ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΕΣ

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...