Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

ΠΕΙΝΑΩ...

Στους δρόμους γυρνάω, πεινάω....
Δεν έχω να φάω... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ
Ανείπωτα χρόνια, ζητάω συμπόνια
Δεν έχω να φάω... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ

Ξανάρθε το βράδυ, πεινάω
οι γνώριμοι κάδοι... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ
Πως τα ΄φερε η μοίρα, να βγαίνω στη ...γύρα....
Δεν έχω να φάω... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ

Μου πήγαν στραβά
κι όλα ανάποδα
Κι οι φίλοι μου γύρω
τετράποδα

Γνωστοί με κοιτάνε, Πονάω
μου χαμογελάνε.... Τόσο απλά... Πεινάω
Δυό κέρματα κάνουν, δυό κέρματα φτάνουν
Δεν έχω να φάω... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ

Με πήρε η μπόρα, Πεινάω
τρελή  κατηφόρα! Τόσο απλά... Πεινάω
-"Ζωή, είμαι αλήτης", κι αυτή....  το βιολί της.....
Δεν έχω να φάω... Τόσο απλά... ΠΕΙΝΑΩ

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...