Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Αν μου ζητήσεις

Αν μου ζητήσεις εκδρομή
θα βρω μεγάλη διαδρομή
σε κάμπους θάλασσες βουνά
στο κάπου και στο πουθενά
Θα βρω ρακί κι αντικριστό
να κάνω "να"! ένα μισθό
Αν μου ζητήσεις εκδρομή
δεν φτάνουνε δέκα νομοί

Αν μου ζητήσεις να σε πάρω
παπά θα φέρω και κουμπάρο
Μα αν μου ζητήσεις να σ' αφήσω
εδώ τον κύκλο μου θα κλείσω

Αν μου ζητήσεις δυό φτερά
θα πάμε στη αστροφεγγιά
Σε παραλίες ξακουστές
τα δυό κορμιά μας εραστές
Κι ως το κορύφωμα γυμνοί
πόρτο-Κατσίκι, Εγκρεμνοί
 Σε φεγγαρόφωτα νερά
αν μου ζητήσεις δυό φτερά

Αν μου ζητήσεις να σε πάρω
παπά θα φέρω και κουμπάρο
Μα αν μου ζητήσεις να σ' αφήσω
εδώ τον κύκλο μου θα κλείσω

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...