Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Από σένα τα 'χω πάρει

Στα μάτια μου τα μάτια σου φορώ
αχ! να 'ξερες πως βλέπω πως κοιτώ
πάνω στης γης τα σκαλοπάτια
ψηλά με πάνε αυτά τα μάτια!
Στα μάτια μου τα μάτια σου φορώ
Από σένα τα 'χω πάρει
πριν τα πάρουνε χαμπάρι
από σένα τα 'χω κλέψει
άλλος πριν να τα ζηλέψει!
Στα μάτια μου τα μάτια σου φορώ

Στα χείλια μου τα χείλη σου φιλώ
για αυτά τα χείλη σου, παραμιλώ
έκανα μόνος τόσα μίλια
μέχρι να βρω αυτά τα χείλια!
Στα χείλη μου τα χείλη σου φιλώ
Από σένα τα 'χω πάρει
πριν τα πάρουνε χαμπάρι
από σένα τα 'χω κλέψει
άλλος πριν να τα ζηλέψει!
Στα χείλια μου τα χείλη σου φιλώ

Στα χέρια μου τα χέρια σου κρατώ
κι από μικρό με κάνεις δυνατό
Ψηλά στον ουρανό στ' αστέρια
με σεργιανάνε αυτά τα χέρια
Στα χέρια μου τα χέρια σου κρατώ
Από σένα τα 'χω πάρει
πριν τα πάρουνε χαμπάρι
από σένα τα 'χω κλέψει
άλλος πριν να τα ζηλέψει!
Στα χέρια μου τα χέρια σου κρατώ

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...