Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Σ' αθάνατα φτερά

"... σας μιλάω εγώ, ο Ήρωας..."

Για σένα θα πετάω
όπου κι αν βρίσκομαι εσένα θα φυλάω

Δε θα τη βγάλω τη στολή
θα ' μαι παρών κάθε στιγμή

για σένα

Για σένα που ερωτεύσεσαι
για σένα που ίσως τώρα  αστειεύεσαι

για σένα που θα φύγεις για ΣουΚου
θα είμαι εγώ εκεί ....παντός καιρού

Πάνω σ' αθάνατα φτερά
τους ουρανούς θα σκίζω
σαν ήρωας κάθε φορά
για σένα εγώ θα "καθαρίζω"

Για σένα θα πετάω
όπου κι αν βρίσκομαι εσένα θα φυλάω

Εγώ θα είμαι πάντα εδώ
εδώ και θα επιχειρώ

για σένα

Για σένα που γυμνάζεσαι
για σένα που δεν ξέρεις, ούτε που νοιάζεσαι

για σένα που στο γήπεδο θα πας
για σένα που ελεύθερος ξυπνάς

Πάνω σ' αθάνατα φτερά
τους ουρανούς θα σκίζω
σαν ήρωας κάθε φορά
για σένα εγώ θα "καθαρίζω"

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...