Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020

Κούλης ο Γκαντέμης



Εγώ απ' τον πατέρα μου πήρα κληρονομιά
μου έδωσε απλόχερα όλη τη γκαντεμιά
Παρόλο που το γνώριζε στη χώρα ο λαός
με ψήφισε και έγινα κι εγώ πρωθυπουργός

Η Ελλάδα τρέμει
τρέμει τρέμει
τρέμει τον πρωθυπουργό
τον Κούλη τον γκαντέμη

Σε όποιον του ευχόμουνα του 'βγαινε σε κακό
είναι βαρύ το χάρισμα το κληρονομικό
Επιδημίες ήρθανε σκηνές τρομακτικές
γεμίζουν τα επείγοντα και οι εντατικές

Μ' είχανε στα ώπα-λάκια
και μου κάνανε χαρές
έτρωγα και αυγουλάκια
ένας βούτυρο-μπεμπές
Όλα αυτά στην εξορία
χρόνια δύσκολα πολύ
και από την τιμωρία
μες στου Harvard την αυλή
Ατελείωτο το σόι
Μητσοτάκηδες σωρό
κι όλα πήγανε ρολόι
όλοι μέσα στο χορό
Έχει χρήματα το κράτος
και μας θρέφει τρεις γενιές
ο κουβάς για μας γεμάτος
με λεφτά και γκαντεμιές

Προσφυγικό δεν άφησα
κι ελληνοτουρκικά
μετά lock down πρόστιμα
τους πήρα τα βρακιά
Οι άνεργοι αυξάνονται
κλείνουν τα μαγαζιά
τα πάντα τα γκαντέμιασα
όλα σε μια βραδιά

Η Ελλάδα τρέμει
τρέμει τρέμει
τρέμει τον πρωθυπουργό
τον Κούλη τον γκαντέμη

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...