Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Δώσε μου μια ...ρέ


Στο πάλκο που βρεθήκαμε
γρήγορα, βαρεθήκαμε
δεν είναι αυτή ορχήστρα
μας έχει πιάσει νύστα...
Μ' αυτό το ρεπερτόριο
τι κάνουμε; εμπόριο;
δεν είναι η λίστα ατόφια
έχει τραγούδια ψόφια!

Δώσε μου μία, δώσε μου μία ρε
μου φαίνεται ξεκούρδιστο
το όργανο μωρέ

Δώσε μου μία, δώσε μου μία ρε
να κελαηδήσει τ' όργανο
ως το γεντι-κουλέ


Ξύπνησε το συγκρότημα
κι ΄'επεσε χειροκρότημα
Όλοι ψυχή και σώμα
το πάνε στόμα-στόμα
Γεμίσαν τα οχτάστηλα
τα 'κοψα και σου τα 'στειλα
Κατέβα στην πλατεία
να τρέμει η αλητεία

Δώσε μου μία, δώσε μου μία ρε
ξεκούρδιστο μου φαίνεται
το όργανο μωρέ

Δώσε μου μία, δώσε μου μία ρε
να κελαηδήσει τ' όργανο
ως το γεντι-κουλέ

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...