Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Κλείσανε τις συχνότητες

Δεν έχει βλάβη η τηλεόραση σου το 'πα
είν' η κεραία, τα καλώδια σωστά
Μην κάνεις έτσι ρε γιαγιά, θα δούμε σώπα...
δεν είναι τώρα όπως τότε, στα παλιά

Έχεις περάσει κακουχίες στη ζωή σου
έχεις γιαγιάκα μου μεγάλη αντοχή
μη φέρνεις σκέψεις άσχημες στη θύμησή σου
πως ήρθε η χούντα πάλι εδώ κι η κατοχή

Μην τους δικάζεις είναι κρίμα
έχουν πολλές ...ικανότητες
Με μιας διακόψανε το σήμα
κλείσανε τις συχνότητες

Μου λες, τι βάλαν υπουργό αυτόν το βλάκα;
ήτανε θέμα χρόνου για να γίνει το κακό!
γιατί τα βλέπεις όλα μαύρα βρε γιαγιάκα
είναι το σήμα τώρα πια ψηφιακό

Έπρεπε "μάζεμα" να γίνει βρε γιαγιά μου
πρώτα διαφάνεια, κι ....εξορθολογισμός.....
Και συ μου λες ότι λυπάσαι τη γενιά μου
-Να σηκωθώ! Να μην περάσει ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Ήπια προσαρμογή

Στο ταξίδι μας, ο κόσμος σαν δυο μέρες εκδρομή μήτε δάφνες μήτε δυόσμος μια περίεργη οσμή Γύρω βλέπαμε μαχαίρια δίχως λόγο σκοτωμούς κι αιμα...